Prima / Noutăţi / Se anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Expert în achiziții publice în cadrul proiectului „EAST-AVERT”- Prevenirea și protecția împotriva inundațiilor din bazinelor superioare ale rîurilor Siret și Prut, prin aplicarea unui sistem de monitorizare modern cu stații automate.
Se anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Expert în achiziții publice în cadrul proiectului „EAST-AVERT”- Prevenirea și protecția împotriva inundațiilor din bazinelor superioare ale rîurilor Siret și Prut, prin aplicarea unui sistem de monitorizare modern cu stații automate.
09.12.2014      

Titlu proiectului: ,,EAST AVERT - Prevenirea și protecția împotriva inundațiilor din bazinele superioare ale rîurilor Siret și Prut, prin aplicarea unui sistem de monitorizare modern cu stații automate"

 Organizația: Agenția ,,Apele Moldovei"

Fișa postului

Informație generală:     

Responsabilitatea pentru analiza, proiectare și implementarea achizițiilor publice în proiect.

Denumirea:                    

Expert în achiziții publice

Nivelul:                           

Executiv

Scopul principal:            

 Rolul expertului în achiziții publice este de a administra achizițiile publice în proiect, asigura că au fost îndeplinite criteriile de finalizarea proiectului, urmări și monitoriza achizițiile, identifica și                                                 gestiona riscurile, pregăti rapoarte în toate aspectele activităților achizițiilor publice a proiectului.

Condiții specifice:          

Cu jumătate de normă

Studii:                             

Diplomă universitară (economie, tehnică, drept sau altele)

Cursuri:                          

Cursuri privind procedurile PRAG vor fi un avantaj

Cunoașterea                    

Abilități IT(cunoștințe specifice de rețea în calculatoare

computerului:                 

Microsoft Word, Microsoft  Excel, Microsoft Office, Internet, nivel înalt)

Limbi:                             

Româna - foarte bine

Engleza - de bază

Experiența necesară:      

Experiență de cel puțin 2 ani, experiență de lucru cu proiecte EU va fi un avantaj.

Competențele necesare:            

  - Cunoașterea de condiții PRAG pentru LSP;       

 necesare:                        

 - Abilități bune de comunicare;

 -  Un bun membru de echipă

Cerințe specifice:           

- Planificare și organizare;

- Abilități de a lucra sub presiune în scopul de a respecta termenele limită;

Responsabilități:         

- Monitorizarea tuturor activităților legate de achizițiile publice în conformitate cu procedurile PRAG pentru LSP;

-  Organizează toate activitățile relevante legate de achizițiile publice;

-   Identifică și înlătură riscul;

-   Raportează managerului de proiect în ceea ce privește situația activităților de achiziții publice etc.

Telefon de contact: 022-280-753, Serviciul relații cu publicul.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Plasează articolul în:   google Delicious Digg Yahoo Facebook Twitter Netvibes linkedin
 
 
Noutăţi      Legislaţie      Activitate      Hărţi      Informaţii utile      REVISTA APELOR      Sistemul Geografic Informațional în domeniul Apelor      Achiziții publice
Tel. (+373) 022- 280-700
(+373) 022-280-965
  Fax. (+ 373) 022-280-822   Adresa: str. Gheorghe Tudor, 5, etj. 5, MD-2028, Chişinău, Republica Moldova
actualizat la: 10.10.2019
Prima Prima      Contact Contact      Harta Harta vizitatori: 919517        Creat de BRAND.MD      sus sus